Napravite ukrasnu kutiju za nakit

Dragi drugari, danas vam piše Kandela…U današnjoj dekupaž avanturi  imaćete priliku da vidite kako u nekoliko koraka možete napraviti ukrasnu kutiji, koja vam može služiti za nakit, poklon ili neku drugu namenu.

Lija vam je u prošlom blogu na veoma jednostavan i zanimljiv način objasnila kako da napravite ram za fotografije.  S obzirom da je Lijin ram u potpunosti  handmade, ja ću vam danas objasniti kako iskoristiti već postojeću površinu  u kombinaciji sa dekupaž tehnikom.

Za ovu priliku,  u sobi sam pronašla staru limenu kutiju u  kojoj su bile čokoladne bombone. S obzirom, da je kutija u obliku srca, odlučila sam se za neki „nežniji“ dizajn salvete i odabrala ruže..Evo i šta vam je sve potrebno za dekupaž kutiju za nakit:

  1. Dobra volja 🙂
  2. Kutija za nakit, koja može biti od bilo kog materijala, a ukoliko neko kod kuće ima dovoljno kartona, može i sam napraviti kutiju
  3. Makaze
  4. Bela akrilna boja (akrilne boje mogu se zameniti bojom za fasadu ili beton koje su jeftinije) i četkice
  5. Salveta
  6. Karton ukoliko želite sami da pravite kutiju
  7. Lepak za dekupaž ili razblaženi drvofiks
  8. Akrilni lak

IMG_3472

Ukoliko nemate kod kuće staru kutiju, možete je napraviti od običnog kartona. S obzirom da nisam pravila kutiju od kartona, već upotrebila postojeću, ne mogu vam tačno reći koje dimenzije su vam potrebne za kutiju…to možete sami da procenite…

kutija 1

Prvi korak se sastajao u tome što sam ofarbala  kutiju u belo, akrilnom bojom ili bojom za fasade i beton, na vama je da odlučite. Ne postoji neka velika razika u nijansama, već u ceni, pa su boje za fasade i beton jeftinije od akrilnih. Kutiju u obliku srca prefarbala sam belom bojom dva puta, jer je kutija limena, pa kada premažete samo jednom pojedini delovi kutije neće biti u potpunosti beli. Sušenje kutije ne traje dugo, tako da sam ja svoju limenu kutiju ostavila na stranu nekih 15 minuta.

IMG_3566

Dok se kutija sušila ja sam razdvojila salvetu i izabrala dezen koji ću koristiti prilikom dekupaž tehnike. Kada sve to završimo, onda uzimamo razblaženi drvodiks ili lepak za dekupaž i tankim slojem premažemo kutiju.

IMG_3474

Sledeći korak nam je lepljenje salvete. Pošto smo izabrali  željeni dezen, kutiju obložimo salvetom i laganim potezima lepkom za dekupaž ili drvofiksom salvetu lepimo za kutiju.

kolaz

kolaz 1

Kutija je gotova, sada je samo ostavite da se prosuši i možete je koristiti kroz nekoliko sati

P.S. S obzirom da sam tokom prvog postovanja bloga u zaboravila da navedem poslednji korak u izradi kutije, moraću da dopunim tekstić :))

Nakon što osušite kutiji ili bilo koji drugi predmet, uzmite akrilni lak, koji kao što smo ranije i pominjale, možete pronaći u slikarskim radnjama, i laganim potezima ga nanosite na predmet. Moja kutija je nakon premazivanja dobila svetlucavi sjaj i konačno je spremna za upotrebu 😀

Vidite da vam ne treba puno vremena za kreativnost 🙂 Nadam se da ste uživali u kratkom tutorijalu, u sledećem blogu bićemo opet ovako detaljne, jasne i motivisane da vam pokažemo da možete i vi od bilo koje stare stvari u kući da napravite nekome poklon ili dekorativni predmet.  Trubimo do sledećeg bloga…A do tada se nadamo da ćete i vi posle naših mini tutorijala biti inspirisani i  napraviti neki ram ili kutiju za nakit 🙂

Jedno mišljenje na „Napravite ukrasnu kutiju za nakit

Ostavite odgovor

