Od igle do lokomotive :))

Dragi moji, došao je red i na Kandelu da vas upozna sa još nekim dekupaž radovima. Nadam se da ste do sada usavršili tehniku lepljenja salveta i da već iza sebe imate nekoliko radova….Danas ću vam pokazati svoje radove na različizim površinama, počev od stakla, pa sve do slikarskog platna….

Moj prvi susret sa dekupaž tehnikom bio je upravo na staklenoj čaši..Imala sam ideju da od te čaše napravim manji svećnjak, koji sam kasnije dodatno ukrasila salvetama…to je ispalo ovako…

casa

Ovako na prvi pogled, barem meni, lepo izgleda, a dopalo se i osobama kojima sam poklonila 🙂  Ono što bih navela kao početničku grešku jeste to da nisam očistila staklo, što sam tek kasnije sa Lijom i istraživala. Našle smo da je potrebno očistiti staklo pre nanošenja boja, a neki savetuju da se to uradi alkoholom…što se tiče nanošenja boja na staklo, ja sam koristila akril, međutim istražujući po forumima, došle smo do informacije da se pre nanošenja boja treba koristiti PRIMER podloga za staklo, koja se kako smo shvatile koristi pre upotrebe akrilne boje, kako bi akril bio ravnomerno nanešen na staklo…ukoliko planirate da lepite salvete na staklenim površinama, učite na mojim greškama  🙂

IMG_20130213_233934

Sledeći su bedževi…na malom površini salveta izgleda odlično, tako da sam ja prezadovoljna svojim prvencima… ja sam već od ranije imala podloge za bedževe, ali ukoliko se odlučite da na njima lepite, možete ih kupiti u prodavnicama gde se prodaju delovi za nakit…

IMG_20130124_231036

Medju prvim radovima bila je i ukrasna kuhinjska kašika, koja će verovanto završiti na zidu mamine kuhinje….tu je naravno i dečiji ram, koji je završio u sestrinoj sobi 🙂  Lepeći salvete na različitim površinama, meni je najlakše bilo da radim na drvenoj podlozi, ne znam da li se i vi slažete…

1

I na samom kraju vam predstavljam svoje radove na slikarkom platnu….nisam verovala da lepljenje salveta na platnu može ovako da uspe,ali sam zadovoljna onim što sam uradila…s obzirom da su salvete bile manje veličine nego platno, onda sam trećinu rama prefarbala u boji salveta, koristeći akril…ovako na prvi pogled se savršeno uklopilo 🙂 evo i fotografije kao dokaza…

2

Postupak za lepljenje salveta na platnu je isti, iako je pozadina svetla, ja sam ipak platno ponovo prefarbala u belo i nakon toga zalepila željenu salvetu…jedino što nisam uradila jeste poslednje premazivanje akrilnim lakom, jer mi nekako nije išlo uz platno, ali to ne znači da vama neće

To bi bilo sve od mene za danas…pratite Kreativnu trubu do sledećeg posta, spremamo vam nova iznenadjenja  😀

Ostavite odgovor

