3d decoupage- sospeso trasparente

Dragi drugari, Lija Vam piše ((( :

Ovaj post posvetiću dekupažu I to svom iskustvu sa tehnikom sospeso trasparente. Naime, radi se o tehnici koju je patentirala Monica Allegro.

IMG_2365

Za izradu dekoracije ove vrste potrebna vam je pvc plastika, salveta (I bela boja u zavisnosti od toga da li želite da motiv bude proziran, kako sama tehnika nalaže ili možda ipak jasan, kao u klasičnom dekupažu) i potreban vam je lepak za dekupaž, makaze i plamen sveće ili upaljač. Pvc foliju možete nabaviti i u običnoj knjižari ukoliko u vašoj hobi radnji ne postoje da se kupe folije namenje baš za sospeso ((( :

Prvi korak je da motiv sa salvete zalepite na pvc foliju. Moram da pojasnim da se ja ipak odlučujem za varijantu da pvc foliju premažem belom bojom, pa onda lepim salvetu, jer volim da motiv bude izražajnih boja, a ne transparentan. Na fotograijama ispod možete videti oba primera, pa radite kako vam se više dopadne (((( :

IMG_2373

IMG_2366IMG_2372

Kada se sve lepo osuši, motiv izrežete makazama po rubovima, a zatim definisete i oblik. Ako je upitanju cvet recimo, isečete mu latice.

IMG_2377IMG_2379

Zatim na plamenu oblikujete motiv kako bi on dobio svoj 3d efekat. Postoji i alat kojije namenjen za oblikovanje pri izradi sospesa, ali u nedostatku istog, ja se koristim isključivo svojim prstima (((( :

IMG_2380IMG_2381IMG_2375

Voila! Tako možete na sam dekupaž dodati 3d detalje ili kao u mom slučaju, napraviti prelep nakit ((((( : Evo i nekih od mojih radova… Dekorisane stare baletanke, privesci u obliku leptira, cvetne mindjuše, ogrlica, prstenje (((( : Nadam se da vam ne izgleda previše komplikovano i da će svako od vas moći da pokuša ovo i kod kuće. Sva pitanja, sugestije i komentari su uvek dobrodošli na naš blog i mail adresu (((( :  Do sledećeg pisanija, mnogo pozdrava i kreativnih vibracija šalju vam Kandela i Lija.

IMG_1539IMG_1561IMG_1544IMG_2344IMG_1578IMG_1579IMG_1806IMG_1973

7 mišljenja na „3d decoupage- sospeso trasparente

  1. Draga Ljiljo,uputstvo Vam je odlicno! Imam samo jedno pitanje . Ima li ta folija neki konkretan naziv ili se samo zove ovc folija? Hvaala.

    1. Draga Ana, hvala sto nas citate i komentarisete ((((( : Nema konkretan naziv, u hobi sopovima to je folija za izradu sospesa, a u knjizarama trazite samo pvc foliju za koricenje, mislim da se cak i na komad prodaje (((( : Pozdraaav od Lije i Kandele(((( :

  2. Drage moje, kako sam se obradovala kad sam naletela na ovaj blog. Nedavno me uhvatila dekupaž manija i uradila sam prve, istina još trapavoe radove, ali za početak dobro. Još uvek ne poznajem dobro materijale za rad, zapravo lakove, lepak i boje. Kupila sam belu akrilne boju, akrilne lak providni, visoki sjaj, a kad sam htela taj lak u spreju podvalili su mi ne providni,nego beli lak, piše color sprej.
    E to je ono kad ne poznaješ nešto. Poslaću vam na mail moje prvence. Glava mi je puna ideja,a šta ću od toga uspeti videćemo. Javiću šta novo uradim.Pozdrav

    1. Draga Bogi, nista ne brinite, i mi cak i sada, posle par godina iskustva pogresimo u koracima, materijalima, ali se tako najbolje uci, da znate 🙂 Hvala sto nas pratite, slobodno nam saljite svoje radove, i nadamo se da cemo Vas inspirisati ovim vec napisanim i buducim postovima 🙂 Pozdrav od Lije i Kandele 😉

  3. Zdravo!!!Ja imam jedno pitanje za Vas i ako moze pomoc?Poslacu Vam link a Vi mi samo recite da li je ovo radjeno pomocu folija za 3d dekupaz ili sa necim drugim?Hvala Vam unapred!!!

    1. Pozdrav Verice,
      Proucile smo fotografiju koju ste prosledili, ovo nam ne izgleda kao 3d dekupaz, vec vise podseca na ukrasavanje konturnim bojama i glitterom (iliti lak sa sljokicama). Ruzice su mozda uradjene od gline, to nismo u potpunosti sigurne 🙂 Evo i jednog video snimka, ukrasavanja staklene case, mozda Vam pomogne

Ostavite odgovor

