Tutorijal: Kako napraviti torbu!!!

Zdravo drugari, nadam se da ste raspoloženi za još jedan kreativni poduhvat (((( :
Ovoga puta, ponovo ćemo malo reciklirati, a pomalo ćemo i pustiti mašti na volju, kako to obično ide sa rukotvorinama.

Ono što ćemo napraviti jeste torba. Biće nam potrebno sledeće:
dva prazna tetrapaka od 2 litra,
platno po želji,
kanap (dužina proizvoljna),
ringlice za kaiš na torbi,
nitne,
makaze,
čekić,
lepak za platno,
lenjir,
krojačka kreda.

DSCN9594

Za početak, potrebno je dobro oprati tetrapak i osušiti, zatim iseći po širini (krajeve) i po dužini, kako bismo dobili osnovu oko koje ćemo obmotavati materijal. Od jednog tetrapaka se dobije baš mala osnova, zato sam ja koristila dva tetrapaka.

DSCN9596 DSCN9598

Moja preporuka je da tetrapak odmah presavijete tako da dobijete sve tri stranice i dno.

DSCN9602

Sledeći korak jeste da obmotamo materijal oko osnove i zalepimo ga. Obično sam lepila po dužini sa jedne i sa druge strane, medjutim, sada sam rešila da koristim delove različitih materijala, pa sam lepila sloj po sloj.

DSCN9604 DSCN9606 DSCN9610 DSCN9612

Sledeće što je potrebno odrediti jeste gde će se torba kopčati i zakucati nitne.

DSCN9617

Takodje, ja sam dodala još jednu pregradu torbi, što je proizvoljno da li ćete uraditi ili ne (((( :

DSCN9618

Zatim, za kaiš, ja sam odlučila da koristim konopac koji cu provuci kroz ringlice. Nitne i ringlice za ručne radove možete pronaći u bolje snabdevenim pozamanterijama.

DSCN9637

Na kraju ostaje da se naprave stranice tašne. Otprilike možete odrediti dužinu i širinu materijala koje ćete zalepiti na bočne stranice i ako je materijal malo čvršći, neće biti nikakvih problema. Ako ipak ima malo elastina, preporučujem da se za tkaninu zalepi i lepljivo platno, koje daje čvrstinu ((( :

DSCN9623 DSCN9625

Konačan rezultat ((( :

toooorba

A evo i još nekih kreacija na istu temu (((( :

torbica torba druga

Komentare, predloge, sugestije, pitanja možete postavljati u komentarima, takodje možete nas pratiti i na facebook-u na profilima Lijin kreativni ćošak i KandyMade rukotvorine…

Do sledećeg posta, pozdravlja vas Kreativna Truba ((((( :

Ostavite odgovor

