(FOTO)Obojite ružu u boje duge

Dragi drugari, nedavno sam kod svoje fejzbuk prijateljice videla video kako obojiti ružu u dugine boje i rešila sam da to odmah probam kod kuće i podelim sa vama. Bila sam skeptična da li to stvarno može uspeti i krenućemo obrnutim redosledom- za početak posta- evo rezultata. P_20170331_201809_vHDR_Auto

Bilo je izuzetno vruće napolju, početak je proleća. Hitala sam i više nego užurbano da nadjem belu ružu. Želela sam da je kupim baš kod neke bakice usput, pored pošte ili kod “pekarice“… ali bilo je samo zelenkada i djurdjevaka. Vremena premalo, nestrpljiva sam da probam što pre. Žurno sam se uputila prema pijaci. I eno ih, bele i raskošne. Koliko su Vam bele ruže?- rekoh zadihana. Imate i ovu narandžastu, vidite kako su lepe- nasmejano mi dobacuje prodavačica. Mislim se ja u sebi, ova moja biće i narandžasta i plava i zelena i ljubičasta, samo ti meni prodaj belu. Kaže 100 dinara. Taman sam mislila jedno 3 da kupim, ali avaj, daj jednu da vidim da li će projekat uspeti.

Prehrambene boje sam našla u zdravoj hrani. Kupila sam ih u kesici- crvenu, žutu, ljubičastu i zelenu. To je bilo nekih 80 dinara.

DSCN5203

Skalpel sam imala kod kuće i to je bilo to. Samo još da stignem do kuće. Nije me zanimao ni ručak ni ispijanje kafe. Samo što pre da je posadim u tu boju i da gledam kako se menja.

Krajnje je jednostavno… Stabljiku ruže treba iseći uzdužno u oniliko boja u koliko planirate da je bojite. Ja sam je isekla na 4 “prutića“.

Boje sam razmutila u četiri čaše. Gledala sam da budu manje, da ne bude previše vode, da se ne razvodni boja mnogo, ne znam da li to ima neke veze ili ne (:

DSCN5204

Svaki deo stabljike umocila sam u boju, a case sam vezala gumicom, jer sam tako videla na video tutorijalu koji sam gledala (:

Stavila sam je popodne, ceo dan je stajala, noć i sutradan do popodne. Postepeno je menjala boju, a ja sam čekala da bude što intenzivnija.

Najviše se vide crvena, žuta i zelena. Iz nekog razloga ljubičasta se nije baš “primila“. Ali ja sam rezultatom prezadovoljna i preporučujem svima da probaju ovo kod kuće. Treba vam nekih 10 minuta da sve pripremite i posle ostaje samo da čekate dok se magija dešava.

Srećan kreativni rad želi vam Lija i budite slobodni da svoje radove podelite sa nama.

Ostavite odgovor

