(FOTO) Napravite uskršnje gnezdo

Dragi drugari, za najradosniji hrišćanski praznik pripremili smo za vas nešto vrlo jednostavno. Prvo ofarbano crveno jaje, vesnik radosti i čuvarkuću obično smestimo na neko posebno mesto. Za vas smo osmislili kako da napravite gnezdašce za svoje jaje (:

DSCN5370

Za ovaj poduhvat potrebno vam je:

  • dekorativna trava- ima je na pijacama, u prodavnicama, mene je koštala oko 50 dinara,
  • savitljiva žica- to nisam kupovala, imala sam kod kuće,
  • cvetići- kupila sam ih kod kineza, to su ustvari oni cvetovi za svadbe, koje sam ja rasformirala- tri buketića koštala su me 130 dinara,
  • makaze.

Savitljiva žica služiće vam kao osnova oko koje ćete motati dekorativnu travu. Ja sam najpre obmotala oko jajeta, čisto okvirno da vidim kako bi to moglo da izgleda. U ovom poduhvatu, nisam se vodila ničim drugim do slobodnom procenom (:

DSCN5359

Žicu možete ponovo odmotati dok namotavate travu, pa je opet formirati, sasvim je proizvoiljno. Važno je samo da bude pri dnu malo uže, a gore malo šire- kao obrnuta kupa, da biste posle na dno zavukli i umotali više trave, kako bi jaje stajalo, a gnezdo bilo stabilno.

DSCN5360

Ovako bi otprilike to trebalo da izgleda. Sledeći korak su cvetići. Ove koje sam ja kupila, već su bili na nekoj savitljivoj žici, tako da mi je bilo jednostavno da ih provlačim kroz gnezdo i time ga još više učvrstim.

Nadam se da da smo vam dali inspiraciju. Sutra će prodavnice raditi, moći ćete da nabavite nešto materijala i prepustite se mašti. Zabavite se sa svojim ukućanima, decom i prijateljima dok spremate uksršnju dekoraciju. Vaša čuvarkuća imaće posebno i veselo mesto, simbolike radi, a i eto, čisto da verujete da će čarolija umešati prste. Božanska ili neka druga, važno je da verujete (:

Srećan Uskrs želi vam Kreativna Truba.

Hristos Voskrese!

 

Ostavite odgovor

