Milimetri umetnosti na olovci koja ne piše

Uvod u ovu priču ne bi trebalo mnogo da davi. Biće minijaturan baš kao i umetnost koju ćemo vam predstaviti. U pitanju su milimetri strpljivog rada koje smo zabeležili u gradu Smederevu. Rad jednog naizgled sasvim običnog dečaka, ali sa veoma neobičnim darom. Njegove vešte ruke i sokolovo oko prave umetnost na vrhu grafitne olovke. Razgovarali smo sa Filipom Stevićem…

f6

Kada i kako si otkrio skulpture na grafitu olovke?

To je bilo pre dve godine kada sam na internetu video radove Daltona Ghettia.

Da li se odmah javila želja da se i ti oprobas u istom i zasto si se baš u tome pronašao?

Da, odmah se stvorila želja. Zanimljivo je, jer se olovka pre koristila kao alat za stvaranje umetnosti, a sada je ja koristim kao materijal .

Šta izdvaja tvoj hobi od ostalih?

Moj hobi se izdvaja u tome što se radi o minijaturi i o nečemu sto je veoma lomljivo.

f2

Šta je potrebno da bi se napravila jedna skulptura?

Pre svega talenat, strpljenje, koncentracija, a od alata hiruske skalpele,razne zubarske igle, i alat koj sam sam pravio.

Koliko je lako ili teško priuštiti sebi da se baviš ovim hobijem?

Ova vrsta umetnosti nije toliko skupa u početku, ali za usavrsavanje je potreban  triokularni mikroskop i jos neke skupe stvari, koje ja trenutno ne mogu da priuštim .

Na kakve reakcije okoline si naišao?

Komentari su inače poozitivni. Svi se odusevljavaju, a neki i ne veruju da to može da se napravi.

f

Koliko si u kontaktu sa ljudima koji se bave istim poslom i da li si imao pomoć i savet od nekog?

Sa dosta njih sam u kontaktu i dobijao sam savete u početku, dok kasnije nisam ni tražio pomoć .

Na koji rad si najviše ponosan?

Svi radovi su mi dragi, ali radovi koji su bili  teški i u koje je uložen velik trud su toranj u Pizi, ruža i dve alke.

f5

Koliko imaš mogućnosti da izlažeš i gde smo sve do sada imali prilike da pogledamo tvoje radove?

Pa izlažem na svim mestima  gde sam pozvan, a pubika je imala priliku da vidi moje radove na prvoj samostalnoj izložbi koja se održala u kulturnom centru u Smederevu u julu ove godine.

Šta su tvoji planovi trenutno?

Da završim srednju skolu i da postanem profesionalan u ovome što radim.

a

Više Filipovih radova možete pogledati na njegovoj facebook stranici Filip Stević ART. Lajkujte, šerujte, komentarišite, podržite ovog mladog čoveka.

Do sledećeg kreativnog posta pozdrav od Kandele i Lije!

2 mišljenja na „Milimetri umetnosti na olovci koja ne piše

Ostavite odgovor

